Lid worden/ opzeggen

Lid worden / opzeggen
Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via het aanmeldingsformulier, dat u vindt onder het kopje 'formulieren'.

Aankomende leden mogen eerst 3 x meetrainen alvorens zich officieel aan te melden.

Het volledig ingevulde formulier dient ingeleverd te worden bij de ledenadministratie (zie 'contact' voor adres).

Voor competitiespelers is een digitale pasfoto verplicht (m.u.v. recreanten). Dit kan op 2 manieren:
- stuur een goede digitale pasfoto per mail naar de ledenadministratie( zie voor mailadres bij 'contact');
- doe een goede pasfoto bij het aanmeldingsformulier. Deze wordt dan door ons ingescand (zie 'contact' voor adres).

Opzeggen lidmaatschap:

Opzeggen van het lidmaatschap dient schriftelijk of per mail bij de ledenadministratie te gebeuren en kan voor mini's per half jaar; voor 1 juni of voor 1 januari.
De jeugd en senioren kunnen 1 x per jaar opzeggen en wel voor 1 juni

Het niet tijdig opzeggen resulteert in contributie plicht.